Sunday, November 1, 2009

Tawanan Bukit Pelindung

semalam adalah hari bermalas-malasan bagi aku.

tapi walau bermalas-malasan,aku agak cemerlang sebab mampu untuk mencelik kan mata pada jam 8.30pg (bukan senang ok untuk bangun seawal itu pada sunday morning) dan terus menatap AXN dengan visual yang rabun2 ayam (malas nak pakai spek)
ok...bukan nak cerita tentang diary princess (or should it be diary of a princess?) just nk highlite tentang barang2 di bundle

aku ni bukan seorang kaki bundle coz the last time and item that i bought at bundle stall is about 3 or 4 years ago at Batu Buruk which is Jaket Kilang (that im wearing rite now)

housemate aku, Labu (ye housemate aku sejenis sayuran)nak cari sepasang kasut baru tok futsal so decide tok cari kat bundle.

apa yg menarik perhatian aku adalah,ada a pair of shoe ni brand Lacoste not so nice condition but sold with the price of rm158..wth...

ok,aku tau la lacoste among an expensive brand but with the condition yg tapak dah sumbing,rupa dalam kasut yg dah compang camping,color dah dull,logik kah harga itu?

saje menggatalkan mulut,tanya tokeh ni

me:bang,brapa harga kasut ni?
tokeh:rm158 dik...leh bagi murah lagi
me:brapa leh bagi?
tokeh:kalo adik nak,abg bagi rm120
me:eh mahal lagi tu bang,murah lagi la
tokeh:eh tak bole da dik,ni brand mahal ni...

motif sangat....
baik aku beli kasut kulit buaya je kalo macam tu harganya...

sekian

notakaki:kasut sukan aku yg skang ni pon da 6 tahun...

3 comments:

  1. pesal ko xlazer beam aje abg tuh..cekik darah org je (tu pon kalo org tuh amat kemaruk nk pake kasut buruk yg mhl tuh)

    ReplyDelete
  2. mmg lah lacoste tu mahal. tapi kalu dah begitu rupa parasnya, x berbaloi.

    *eh berbaloi baloi!

    ReplyDelete
  3. *astagfirullahal azim...

    huwahh..aku plg suka part tuh..

    ReplyDelete